Order Parts

Garancija proizvajalca BESTWAY®

Warranty_tips_1

Kategorije, ki jih pokriva služba za pomoč uporabnikom, so: nadzemni bazeni, masažni bazeni, profesionalni čolni, filtrske črpalke, peščeni filtri in električna oprema.

Če želite prejeti informacije o naših izdelkih ali predložiti garancijski zahtevek, obiščite spletno stran https://www.bestwaycorp.com/support/indexiz izpolnite vse zahtevane podatke, ali pa se obrnite na območni servisni center https://www.bestwaycorp.com/support.

Prosimo vas, da vnaprej pripravite naslednje dokumente, da bomo vaš zahtevek rešili enostavneje in hitreje:

- račun,

- fotografija napake,

- serijska številka.

POMEMBNO:

Bestway popravi oziroma nadomesti LE OKVARJENI DEL, NE CELOTNEGA KOMPLETA.

Podjetje Bestway si pridržuje pravico zahtevati pošiljanje izdelka zaradi dodatnega testiranja.

Da bi vam kar najbolj pomagali, zahtevamo, da so informacije, ki jih zagotovite, popolne.

Podjetje Bestway je izključno odgovorno za vse, kar določajo veljavna zakonodaja in pogodbene obveznosti (na primer: 3., 4. in 5. člen Direktive 1999/44/ES).

V skladu z 2. členom direktive, podjetje Bestway ne bo zamenjalo nobenega izdelka, ki bi utrpel poškodbe zaradi malomarnosti ali uporabe v nasprotju s smernicami iz uporabniških navodil.

Garancija Bestway® zajema napake v izdelavi, ki so bile odkrite med odstranjevanjem embalaže ali med uporabo izdelka, v mejah uporabe ter upoštevanja opozoril in navodil iz uporabniškega priročnika. Garancija ne velja v primeru nepooblaščenih posegov na izdelkih s strani tretjih oseb. Izdelek je treba shranjevati in z njim ravnati v skladu s tehničnimi navodili.

ZA POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA, NAVODILA ZA UPORABO, VIDEO POSNETKE ALI REZERVNE DELE OBIŠČITE NAŠO SPLETNO STRAN: www.bestwaycorp.com/support.

VIDEO POSNETKI SO NA VOLJO TUDI NA NAŠEM BESTWAY KANALU NA YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.